Pozbądź się nocnego podjadania

Nocne podjadanie to jedno z najgorszych przyzwyczajeń, rujnujących nie tylko sylwetkę, ale i często zdrowie. Jeśli poradziłeś sobie z wieczornymi przekąskami, poradzisz sobie i z tym nawykiem. Najważniejsze jest to, by nie dopuścić do uczucia głodu. Zacznij już od rana. Słyszałeś to nie raz, ale usłyszysz kolejny: najważniejsze jest śniadanie. I, chcesz czy nie chcesz, tak właśnie jest. To podstawa naszych posiłków, dodająca energii na cały dzień, a w tym wypadku i noc. Jeżeli chcesz uniknąć nocnego podjadania, czy nawet objadania musisz zadbać o jedzenie w ciągu dnia. Śniadanie jest doskonałym tego początkiem. Bardzo prawdopodobne, że jeżeli podjadasz w nocy, masz obniżony poziom serotoniny. Takie produkty jak nasiona słonecznika czy żółty ser pomogą ci walczyć z nocnym obżarstwem. Po drugie, w myśl zasady, żeby dbać o jedzenie w ciągu dnia, by nie jeść w nocy, powinieneś zadbać o regularne jedzenie. Dostarczanie organizmowi regularnych dawek pokarmu sprawi, że będzie on zaspokojony, a ty nie będziesz czuł potrzeby jedzenia w nocy. Ograniczanie jedzenia w ciągu dnia może spowodować to, że wieczorem albo w nocy właśnie i tak uzupełnisz brakujące kalorie, czasami w o wiele większej dawce niż przyswoiłbyś w ciąg dnia. Na sam koniec kolacja. To posiłek jedzony tuż przed spaniem, a zatem powinien być tak skomponowany, by nasycił, ale nie obciążył, a za to skutecznie odgonił od lodówki w nocy.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *