Samopoczucie i samoocena

Jak poprawić dobre samopoczucie pracowników i ich samoocenę?
Dostrzegaj, kiedy twoi pracownicy robią coś dobrze! Ludzie, którzy osiągają pozytywne rezultaty, mają o so­bie dobre zdanie.
Jak nawiązać dobre stosunki z pracownikami?
Uśmiechaj się.
Utrzymuj kontakt wzrokowy.
Używaj ich nazwisk.
Poświęcaj im całkowitą uwagę, gdy z nimi rozma­wiasz.
Reaguj na ich mowę ciała itp.
Próbuj mówić tym samym językiem.
Wyraźnie okazuj, że szanujesz i akceptujesz daną osobę bez względu na rasę, płeć, pochodzenie kultu­rowe itp.
Okazuj szacunek kolegom i poważnie traktuj insty­tucję, w której pracujesz.
Bądź spokojny i pewny siebie.
Bądź zadbany i ubieraj się odpowiednio do sytuac

Witaj! Witaj na moim portalu w całości stworzonym dla promowania zdrowia. Z wykształcenia jestem lekarzem a z pasji blogerką. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści zamieszczone na blogu. Zapraszam do aktywnego komentowania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)